YetAnotherForum
Добродошли Нађи | Активне теме | Пријава | Региструјте се

[Tag as favorite]
Adidas sko Beste pris
refreshing
#1 Послато : Friday, August 10, 2018 1:00:51 PM
Ранг: Newbie

[Medals:]

Групе: Registered
Присружио се: 8/10/2018
Поруке: 3

[Thanks: 0 times]
[Was thanked: 0 time(s) in 0 post(s)]

Vi er offisielt Adidas sko Beste pris på baksiden av 2016, og med dette kommer det neste tilbudet fra Adidas, Alphabounce. Adidas Alphabounce er lined opp for å være den neste store tingen fra sportsgiganten, så jeg klarte å ta meg et par!

For det første Adidas kvinner sko Komfortabelt er disse mye forskjellige fra Ultra boost-serien, de er større, tyngre og leveres med en hel rekke nye teknologier og materialer. Jeg kommer ikke til å gå inn i alle detaljene i dag, men det du trenger å vite er at disse er designer for en fastere og mer behagelig passform. Paret jeg kjøpte har et veldig interessant mønster over dem, ikke så dislikt med Yeezy Boost Turtle Dove colourway, mønsteret blander seg fra kroppen til sålen som gir en flott effekt.

I motsetning til Adidas sko varm salg mange Adidas joggesko i disse dager er disse ikke primeknit, men noe tykkere og jevnere. Det eneste objektet jeg kunne sammenligne med, ville være som en våtdrakt (å røre ved). De passer sant til størrelse og føler seg veldig behagelig å ha på, ikke så frigjørende som en Ultra Boost, men sikkert oppe. Skoene har noen flotte detaljer, den lyse gule i hælen og den subtile sølv Adidas-logoen på baksiden.

Disse er Adidas AlphaBounce absolutt en storslagen par joggesko, hovedsakelig fordi de ser så uvanlig ut, som jeg virkelig liker, hvis det svarte og hvite mønsteret ikke er til din smak, kan du få 4 eller 5 andre farger fra Adidas, men denne fargen er nå vanskelig å finne . Dette er en første versjon utgivelse og vil være starten på noe stort etter min mening, prøv å få et par hvis du kan.

http://www.weibeast.com/
Корисници који тренутно читају ову тему
Guest
[Tag as favorite]
Скочи на форум  
Ви не можете [/ b] писати нове теме у овом форуму.
Ви не можете [/ b] одговарати на теме у овом форуму.
Ви не можете [/ b] брисати ваше поруке у овом форуму.
Ви не можете [/ b] мењати ваше поруке у овом форуму.
Ви не можете [/ b] креирати анкете у овом форуму.
Ви не можете гласати у анкетама у овом форуму.

SoClean Theme By Jaben Cargman (Tiny Gecko)